Allcarmodels.com

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Allcarmodels.com

Bericht door DTM »

Iemand ervaring met Allcarmodels.com? Ze zitten in Griekenland en de website is in het Nederlands te bekijken. Zit toch een beetje te twijfelen of ik hier iets zal bestellen.. :roll:
Dodge Charger 1970
Berichten: 188
Lid geworden op: do 23 feb 2006 15:18
Locatie: Assen

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Ik ben ook benieuwd want er zitten een paar mooie modellen tussen :thump_up:
Dodge Charger 1970
Berichten: 188
Lid geworden op: do 23 feb 2006 15:18
Locatie: Assen

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Niemand die er een ervaring mee heeft? :(
Gebruikersavatar
wouterspiessens
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 18 mei 2008 23:28
Schaal: 1:18

Re: Allcarmodels.com

Bericht door wouterspiessens »

Heb er net 2 modellen besteld.. wacht nu nog met smart op het overschrijvingsformulier.

Zie dat deze topic al enorm verouderd is. Heeft er ondertussen misschien al iemand zaken mee gedaan?
=> Website coming soon.
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: Allcarmodels.com

Bericht door Vortec »

Voor mij staan er in ieder geval geen koopjes tussen!:P Kwam er een tegen die gewoon 120 euro duurder was vergeleken met waar ik `m (nieuw) had gekocht! :O
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Allcarmodels.com

Bericht door rpi »

Voor de modellen die voor mij interessant zijn is ie ook flink aan de prijs :shock:
Gebruikersavatar
wouterspiessens
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 18 mei 2008 23:28
Schaal: 1:18

Re: Allcarmodels.com

Bericht door wouterspiessens »

rpi schreef:Voor de modellen die voor mij interessant zijn is ie ook flink aan de prijs :shock:
Ja, heb ik ook gezien dat verscheidene AutoArt's, Kyosho's,... gemiddeld duurder zijn, maar als je gaat kijken naar de exclusievere modellen, zie je toch dat allcarmodels goedkoper is dan andere handelaars.

Over levering en afhandeling weet ik momenteel nog niet veel.. gisterenavond heb ik de betaling gedaan dus nu is het afwachten..
=> Website coming soon.
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Allcarmodels.com

Bericht door Honda.f1 »

leuke winkel, maar duurder dan met geluk bieden op ebay :D
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Gebruikersavatar
wouterspiessens
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 18 mei 2008 23:28
Schaal: 1:18

Re: Allcarmodels.com

Bericht door wouterspiessens »

Tot nu toe verloopt alles vlotjes met allcarmodels, op 1 dag had hij mijn betaling al ontvangen. De modellen zijn vanmorgend de deur uitgegaan en geven een levertijd op van 5 tot 7 werkdagen.

Tot nu toe niets dan lof! :thump_up:
=> Website coming soon.
Gebruikersavatar
DRG-fan
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 12 apr 2009 22:26
Locatie: Taxandria

Re: Allcarmodels.com

Bericht door DRG-fan »

Eind vorig jaar heb ik 2 modellen via allcarmodels aangeschaft namelijk
http://www.allcarmodels.com/acm/MICP100139530.html en http://www.allcarmodels.com/acm/CMCM-055.html

Eerst had ik bijna besteld op een andere site die iets goedkoper was waar kwam dan uit bij de belofte van allcarmodels om elke goedkoopste prijs minstens te evenaren. De vraag gesteld, en er werd inderdaad nog iets aan de prijs gedaan.

Vooraf betaald en levering ging prima, kwam inderdaad vanuit Griekenland... Er zat wel een spatbord los van het Minichamps model maar dat zegt meer iets over de fabrikant dan de verdeler natuurlijk. Met wat 2-componentenlijm was dat zo hersteld.

Dus best tevreden met deze verdeler, ook al is er altijd wel de vrees dat er iets misloopt met transport of nakomen van beloftes, bij bestellen via internet...
Plaats reactie