GPworld Breda

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: GPworld Rijsbergen

Bericht door ge-flopt »

Ben heel tevreden met GPworld. Heb er verschillende wagens gehaald en hij weet altijd wie ik ben. :P Ook makkelijk aangezien het dichtbij de Ikea in Breda ligt, dus als moeder de vrouw daar naar toe wil, altijd even een uitstapje daar naar toe. Ooit daar een wagen van van der Garde gekocht, en er meteen gesigneerde kaarten bij gekregen.

Over levertijden heb ik geen idee, aangezien ik altijd bij hem ga halen.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5185
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GPworld Breda

Bericht door Schumi28 »

*onderwerp bestond al, volgende keer even de zoekfunctie gebruiken!*
Afbeelding
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: GPworld Breda

Bericht door zipperscales »

Ik bestel heel vaak bij GPworld, hij weet waar ik in geïnteresseerd ben en mailt me ook altijd even wanneer iets uit gaat komen die ik zou willen komen.
Maar lange levertijden kan hij ook weinig aan doen, gewoon z'n blog in de gaten houden. De zending is meestal binnen 2 dagen in huis.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Re: GPworld Breda

Bericht door hermanwiegerman »

Lange levertijden absoluut niet! Mijn ervaring is dat als je iets besteld, wat op de site als uit voorraad leverbaar staat, ik het een dag later al heb. Op zijn site staan inderdaad artikelen vermeld die nog uit moeten komen, tja......dat weten we dat dat lang kan duren bij fabrikanten.

Ik kreeg zelf pas een gesigneerde kaart van Montoya bij mijn bestelling
Plaats reactie