GPworld Breda

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ik heb er ook eens een paar modellen besteld via internet en dat is zonder problemen verlopen. Vriendelijk en goed contact via de e-mail en zeer snelle service :thump_up:
Afbeelding
christophe320d
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 14 mei 2004 09:49
Locatie: Hoiltjert

Bericht door christophe320d »

A3 ModelCars schreef:Ik vin hem erg duur.

Ze vroegen voor een DTM model 41 euro.
Overal is hij rood de 33.50.



No offence, maar heb bij jou al DTM modellen zien staan voor 62?
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

GP World in Breda

Bericht door a vd winkel »

Als men van auto- en motorsport houdt (en dan bedoel ik niet alleen Formule 1 maar ook rally, nascar e.d.) dan moet je echt eens een bezoek brengen aan GP World in Breda. Anders dan andere zaken die zeggen dat ze alles op het gebied van Formule 1 hebben, heeft deze eigenaar gezorgd voor werkelijk een heel breed assortiment, zoals; modellen (uiteraard), kleding, petjes, kalenders, sleutelhangers, onderdelen (van bolides), collectors-items (en dan bedoel ik de echte !!, zo heeft hij nu een aantal Silver- en Gold- ferraricollecties van Best/Bang in huis voor slechts 40 EURO het stuk ! ) enz. enz. Ook op het gebied van motorsport heeft hij een breed assortiment. Zelfs qua rallysport blijft het niet bij modellen maar heeft hij ook een heel assortiment zoals boeken, dvd's e.d.
Zelfs als men modellen zoekt die niet zo in de lijn van Auto- en Motorsport liggen (bv RedLine modelletjes) kun je bij hem terecht, en heeft hij het op dat moment niet...dan doet hij er alles aan het zo snel mogelijk in huis te hebben.
Kortom een bezoekje waard....
Dus ben je een keer in Breda, loop de winkelstraat eens helemaal tot het einde uit en loop die extra 25 meter naar rechts en je komt in het walhalla voor de auto- en motorsport liefhebber.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ben jij soms de eigenaar ofzo, zo lovend zijn er niet veel over welke winkel dan ook :mrgreen:

Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar krijg wel altijd hun nieuwsbrief. Het assortiment lijkt mij idd ook erg gevarieert, maar hun prijzen vind ik wat aan de hoge kant.
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Is toch al een draadje over. :think:

viewtopic.php?p=15992#15992
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik ben er zelf toevallig een keer geweest. Ik vind het assortiment vrij mager, zeker voor de niet-F1 modellen.
Gebruikersavatar
marsss
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 00:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door marsss »

Via internet de 1:18 special van Raikkonen zaterdag besteld via internet. Woensdag het geld over gemaakt en kreeg vandaag en mail dat die morgen verzonden zal worden. Snel en goed tot nu toe!
Maandag 16-1 ontvangen via de TPG. Alles goed verpakt en het model is schitterend :dance:
Laatst gewijzigd door marsss op ma 16 jan 2006 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

1:18 24/7 schreef:Ik ben er zelf toevallig een keer geweest. Ik vind het assortiment vrij mager, zeker voor de niet-F1 modellen.

Is dat niet logisch als je jezelf GPWorld noemt?
Gebruikersavatar
sgbuskens
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 07 okt 2005 15:41
Locatie: Rijen (NB)
Contacteer:

gpworld

Bericht door sgbuskens »

ik kom er regelmatig en heb er goede ervaringen mee,
maar hij is inderdaad wel wat aan de dure kant...
hij heeft niet heel erg veel maar genoeg om elke keer een leuk model mee te nemen :lol: :lol: :!: :thump_up:
Afbeelding
Neem ook eens een kijkje op http://www.modelauto-ombouwforum.com
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

1/18 Ferrari FXX van Hotwheels

Bericht door The Red Dream »

Volgende info voor de forumleden, die de nieuwsbrief van GP World hebben ontvangen en interesse hebben in de 1/18 Ferrari FXX van de Elite serie Hotwheels:

Ik heb vandaag de nieuwsbrief ontvangen van GP World.
Daarin staat vermeld dat je de Hotwheels 1/18 Ferrari FXX kunt reserveren aan de prijs van 41 Euro. Indien dit model uit de Elite serie van Hotwheels zou zijn, dan zou deze prijs bijna 20 Euro goedkoper zijn dan elders.
Maar ik heb mij voor alle zekerheid info opgevraagd bij GP World en het antwoord was:

Hallo,
nee, de Elite serie is duurder.
deze is van een serie die alleen in Duitsland uitkomt. Eigenlijk een
goedkopere serie.

mvg
Danny de Heer
GPworld



Ik vind het maar allemaal een beetje vreemd en ook verwarrend voor verzamelaars. Omdat het om een model gaat, dat je moet reserveren bij hun, ga je er toch vanuit, dat het om de Elite serie gaat, want het FXX model uit de Elite serie moet je ook overal reserveren, omdat het nog niet is worden uitgebracht. Maar het is dus NIET het model uit de Elite serie. Ik vind dat ze dit erbij hadden moeten vermelden, dat het bij hun niet om de Elite serie gaat.

Hier is de link van de nieuwsbrief: http://www.gpworld.nl/news/nieuwsbrief/
Iets naar beneden scrollen en je komt het FXX model tegen.
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

FXX

Bericht door a vd winkel »

Aangezien hotwheels zo'n goede info geeft (NIET DUS !!!) , is het bij velen (waaronder zelfs de verkopende partijen) niet eens bekend wat en wanneer hotwheels uitleverd. Na navraag te hebben gedaan bij GPWorld blijkt dat hij een mailing uit duitsland kreeg waar ook NIET in vermeld stond uit welke serie de FXX geleverd zou worden. Maar als we voortaan bij elk model moeten gaan vermelden uit welke serie het model NIET komt .... waar blijven we dan. Verder weet iedere verzamelaar wel dat de elite serie ruim de helft duurder is dan hier vermeld wordt.
GPWorld treft mijn inziens hierin geen blaam... maar MATTEL/Hotwheels :evil: wel.
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Re: FXX

Bericht door The Red Dream »

a vd winkel schreef:Na navraag te hebben gedaan bij GPWorld blijkt dat hij een mailing uit duitsland kreeg waar ook NIET in vermeld stond uit welke serie de FXX geleverd zou worden.
Je vond het ook al vreemd schijnbaar. Anders had je het toch niet nagevraagd. :wink:

Persoonlijk blijf ik de advertentie in de nieuwsbrief van GP World verwarrend vinden en het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat Hotwheels 2x het 1/18 Ferrari model FXX in dezelfde periode gaat uitbrengen, maar dan van verschillende kwaliteiten. Volgens GP World gaat het bij hun om een serie, die ALLEEN in Duitsland uitgegeven wordt en van mindere kwaliteit is, dan het model uit de Elite serie. (Zie mijn vorige bericht). Ik heb tot nu toe nog geen info kunnen vinden op het net over deze extra serie, die alleen in Duitsland wordt uitgebracht.
Misschien dat een van de partners op dit forum iets meer weet over het Ferrari FXX model, dat ALLEEN in Duitsland wordt uitgeven.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Bij de nederlandse distributeur is hier tot op heden NIKS van bekend ! ! !
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Bericht door hermanwiegerman »

motorhead schreef:Bij de nederlandse distributeur is hier tot op heden NIKS van bekend ! ! !
Tja, hoe betrouwbaar is dat? Volgens mij heeft dezelfde Nederlandse importeur ervoor gezorgd dat de speciale modellen van Hotwheels niet eens hier te krijgen zijn. (modellen met stukjes overall). Die bestel ik dan ook maar in Duitsland zelf. Daarnaast lijkt het erop dat in Nederland alle Hotwheels modellen later beschikbaar zijn als in Duitsland.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Geloof maar dat die informatie dat er niks bekend is, erg betrouwbaar is :mrgreen: :wink:
Plaats reactie