ScaleModelPlaza.com

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

ScaleModelPlaza.com

Bericht door Nelis »

Heeft hier iemand wel eens zaken mee gedaan?

Reageren snel op Email (via marktplaats). Hebben een site waar eigenlijk alleen vrachtwagens op staan.

Op MP bieden ze een Camaro aan waar ik wel interesse in heb...
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: ScaleModelPlaza.com

Bericht door Nelis »

Heb de gok genomen en via PayPal een rekening gevraagd gisteren. Communicatie verloopt erg vlot en vriendelijk:
Na mijn verzoek kreeg ik bijna metteen een rekening via PayPal en heb deze gelijk voldaan. Hierna een bericht met de mededeling dat het geld ontvangen
was en het model dezelfde dag nog met de post mee zou gaan. Iets later weer een bericht meet een track&trace nummer van TNT.

Hij wordt vanmiddag bezorgd! Tot nu toe dus super deze (nieuwe?) winkel.

De site is nog in aanbouw en er moeten nog modellen worden toegevoegd vertelde de persoon.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: ScaleModelPlaza.com

Bericht door Nelis »

Het model inmiddels ontvangen, goed verpakt en inderdaad de volgende dag.

In de doos zag alles er goed uit, maar toen ik hem er uit haalde was dat helaas anders. Uitlaat + bocht lag er los in decals beschadigd door het plastick velletje wat
eigenlijk bescherming moet bieden. Verder was er een deurstrip los en een stoel stond wat open en ging niet terug in de normale stand, maar leunt wat naar voren.
Verder nog wat kleine lakbeschadegingen.

Ben zelf niet de flauwste en ging dus vrolijk aan het lijmen. Lak kwam wat mat over en dus gelijk maar even in de poets. Kwam toen nog wat lakbeschadegingen tegen.
Hierop heb ik toch besloten even contact op te nemen met de verkoper. Deze schrok er van (logisch, want op het eerste gezicht in de doos was er niets van te zien)!
Hij vertelde me dat hij nooit iets open maakte omdat hij dat zonde vond. Hij vond dat de klant iets nieuws kocht wat dus nog niet geopend mocht zijn. Bovendien kon
je bij dit model in de doos kijken.

De verkoper stelde gelijk een schadevergoeding voor en vroeg om foto's om aan de leverancier te tonen.

Erg netjes afgehandeld dus en een echte aanrader naar mijn idee!
Plaats reactie