Ervaringen "Tonny Toy"

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
52xbeli
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 09:31
Locatie: leuven

Ervaringen "Tonny Toy"

Bericht door 52xbeli »

Graag jullie mening over modelautozaak Tonny Toy in Mechelen.
Bestellingen, Prijs , Leveringen en betrouwbaarheid ?. In hoeverre een aanrader.
:worshippy: Dank voor de informatie
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Helaas nog nooit van gehoord, maar heeft deze firma ook een eigen website ?
52xbeli
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 09:31
Locatie: leuven

Bericht door 52xbeli »

The Red Dream schreef:Helaas nog nooit van gehoord, maar heeft deze firma ook een eigen website ?

Neen, spijtig genoeg niet - groeten
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Ervaringen "Tonny Toy"

Bericht door coolpappa04 »

52xbeli schreef:Graag jullie mening over modelautozaak Tonny Toy in Mechelen.
Bestellingen, Prijs , Leveringen en betrouwbaarheid ?. In hoeverre een aanrader.
:worshippy: Dank voor de informatie

hallokes,zeg ik woon op nog geen 10 min van mechelen,waar is deze ergens gelegen?dan kan ik eens een bezoekje gaan brengen :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Ik ben er een keertje geweest (dik jaar geleden) toen ik op zoek was naar een nieuwe modelbouwwinkel omdat mijn vorige ermee gestopt was. Het was een klein winkeltje waar best wel veel stond, maar ook veel autotjes om bij de treintjes te zetten. Het was wel nogal duur in vergelijking met wat ik daarvoor gewoon was...dus ik ben er niet meer terug geweest en ga nu altijd naar Ben Lokkers in Bergen Op Zoom (maar vanuit Leuven is dat wel wat verder dan vanuit Antwerpen).
52xbeli
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 09:31
Locatie: leuven

Re: Ervaringen "Tonny Toy"

Bericht door 52xbeli »

coolpappa04 schreef:[..]
hallokes,zeg ik woon op nog geen 10 min van mechelen,waar is deze ergens gelegen?dan kan ik eens een bezoekje gaan brengen :thump_up:


Winkel gelegen in de Hoogstraat nr 31 te Mechelen. Zijstraat van de Brusselsepoort.
Als je komt van de richting Noord (E19) aan de Brusselsepoort onmiddellijk links en na kleine 100 meter ligt rechts van je de winkel.
groeten en dank voor de interesse
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Ervaringen "Tonny Toy"

Bericht door coolpappa04 »

52xbeli schreef:[..]

Winkel gelegen in de Hoogstraat nr 31 te Mechelen. Zijstraat van de Brusselsepoort.
Als je komt van de richting Noord (E19) aan de Brusselsepoort onmiddellijk links en na kleine 100 meter ligt rechts van je de winkel.
groeten en dank voor de interesse


thanks :thump_up: daar ga ik binnenkort zeker eens binnenwippen :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

kom geregeld bij tony toy , duurt soms wel lang als je iets besteld hebt ( hangt ervan af wanneer ze leveren zeker) maakt geen probleem om iets terug om te ruilen ( had er mijn F430 gekocht en had thuis pas gezien dat er wat lak van de bumper was en heb deze direkt mogen omruilen) en het is er ook mogelijk om modellen te bestellen , heeft voor het merendeel 1/43 staan van bbr en consoorten
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

onlangs iets gekocht,vriendelijke man en veel keuze (vooral 1/43)met enkele speciale (maar dure modelletjes)kortom ok :thump_up:
Afbeelding
ServaesStijn
Berichten: 47
Lid geworden op: za 04 nov 2006 16:24
Locatie: Mechelen

Bericht door ServaesStijn »

Ik ben van mechelen en woon op 100m van die winkel. Mijn passie is begonnen door die winkel. Zoals hij zelf zegt toen je hier in het begin kwam kon je niet over de toonbank kijke en nu moet ik naar u opkijken.

Heeft vrij veel keuze, vooral 1/43. Ook 1/18 niet echt te klagen. En als er ene model niet is probeert hij het voor u te bestellen maar kan inderdaad soms een tijdje duren.

De man is nu al op leeftijd aan het komen, maar zeer vriendelijk en correct. Ok de prijzen zijn hoger dan op de duitse site's maar daar kan de man niet veel aandoen. En ik durf soms iets meer te betalen, voor de service.
patrick43
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 feb 2012 17:14
Schaal: 1:43

Re: Ervaringen "Tonny Toy"

Bericht door patrick43 »

Voor de goede gang van zaken, voor het geval iemand naar Mechelen rijdt om bij Tonny Toys iets te kopen: de man is jammerlijk genoeg overleden. Blijkbaar heeft zijn dochter de winkel nog een tijd overgenomen, maar het is nu over en out.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Ervaringen "Tonny Toy"

Bericht door Autofan »

Zoiets is altijd vervelend, nog afgezien van het feit dat de zaak nu dicht is. Sterkte aan zijn nabestaanden!
Afbeelding
Plaats reactie