Automobilia te Haarlem

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Automobilia te Haarlem

Bericht door Peter Parker »

Automobilia Spaarne 10 zwart te Haarlem

Grote zaak met allerlei F1, Sportscars en gewone modellen. Hij sprak me vooral aan omdat hij ook wat 2e hands had en daarbij wat Dinky en Corgi Toys.

Waarde oordeel ***
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Bericht door caprigek »

op zich wel goede zaak als de juste man er achter staat

ik ben er vorige week geweest en toen was een van de eigenaren sjaggo jonge niet te geloven

heb er al veel gekocht

maar wel mooie spullen en mooie prijzen

maar beetje klantvriendelijkheid is wel op zn plaats denk ik
zeker als je voor 100 euri per maand besteed daar

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Da's ;ang geleden dat ik daar ben geweest. Toen zaten ze nog op het oude adres.
Ik was er speciaal heengegaan om een bestellingkje op te halen, stond mooi verpakt klaar, verkoper nam de tijd, hoewel ik dus al afgerekend had, assortiment vond ik destijds niet bijzonder, maar goed, dat was 7 jaar geleden. :?
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ik ben er gister geweest ... woon er tenslotte 15 minuten vandaan. Was parkeren vroeger al moeilijk (zeker gezien ze pas om 12 uur openen en dus de stad al vol is ...) nu is ook de bereikbaarheid een ramp. De weg voor de winkel is 1 richting geworden, dus je moet nu een leuk eindje omrijden voordat je kan gaan zoeken naar een parkeerplaats op de gracht (voor de deur is altijd vol) en je 2.30 Euro per uur kan betalen voor pakeren. :evil: maar goed, dat is bijna overal zo.

Kleine winkel, maar wel aardig wat keuze. Redelijk keuze in Minichamps, Ixo en andere bekende merken. Ik zag nu eindelijk ook Autoart modellen! Ook opvallend veel Amerikaans ... F1 (waar ik eigenlijk voor kwam) is er bijna niet meer, waar vroeger juist veel keuze was!

Prijzen kunnen redelijk tot vrij hoog zijn, Minichamps 1:43 kosten ongeveer 35 Euro (zag echter ook een 1:43 BMW 316ti compact in rood voor 69.95!!) maar ze hebben regelmatig ook leuke aanbiedingen. BMW en Mercedes dealer modellen zijn er ook te koop maar bij de dealer wel een flink stuk goedkoper ...

Leuk om een keer te zien maar ondanks dat het voor mij in de buurt zit, niet echt de moeite waard meer (als BMW verzamelaar zijnde) ...
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ben er vandaag ook wezen kijken. Achterin staan er ook nog leuke auto's. Een Minichamps F1 van dhr Schumacher uit 1995.
Ik miste echter wel veel duurdere merken. De CMC Maserati was erg duur. :shock:
Zo druk als de ene eigenaar is Haarlem is, zo timide is deze eigenaar. Maakt het bekijken ook wel prettig, maar op een rustgevende manier.
Bentley
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 29 aug 2007 01:12
Locatie: Den Haag

Re: Automobilia te Haarlem

Bericht door Bentley »

Hier kwam ik vroeger erg vaak en altijd met veel plezier! De prijzen zijn niet overdreven hoog, gewoon concurrerend. Bovendien een erg vriendelijke eigenaar met een bovengemiddeld verstand van zaken.

Helaas kom ik er nog zelden, omdat Den Haag wat minder op koers ligt dan Haarlem, waar ik toendertijd woonde. Overigens is het aanbod hier een stuk minder dan in Haarlem....
Gebruikersavatar
Basselijn
Berichten: 304
Lid geworden op: wo 29 dec 2010 00:21
Schaal: 1:18

Re: Automobilia te Haarlem

Bericht door Basselijn »

Het overgrote deel van m'n verzameling komt hier vandaan. Gemiddelde prijzen, aardig assortiment. Verkopers zijn nooit te beroerd voor een praatje. Al met al een puike winkel :thump_up:
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Gebruikersavatar
MercedesFreak
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 15:35
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: Automobilia te Haarlem

Bericht door MercedesFreak »

er zit er nog 1 in haarlem Autopassion daar kom ik vaaken die zit ook aan het spaarne voorbij het politieburo heb je op een gegevenmoment aan je linkerhand een brug en dan zit ie aan je rechter hand kan niet missen met een groot geel reclamebord,maar die winkel is best groot en netjes.

mvg
Op deze site zie je al mijn Mercedes schaalmodellen http://www.ronalds-schaalmodellen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Automobilia te Haarlem

Bericht door rsh_scuderia »

Klopt, maar die heeft dan ook zijn eigen draadje;
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... utopassion" onclick="window.open(this.href);return false;

Even de zoekfunctie moeten gebruiken, dus verder praten over ervaring met Randall en zijn zaak kan daar :thump_up:
Plaats reactie